TERMÉSZETES FINOMSÁG A BŐRNEK | LUSH BRAZENED HONEY

Korábban már meséltem Nektek róla, hogy a karácsonyi szezonban sikerült beszereznem két terméket a LUSH-ból, amik közül az egyikről, a Buche De Noel arctisztítóról, már részletesebben is írtam. Ma a Brazened Honey kerül terítékre, ami egy természetes összetevőkből álló frissítő, méregtelenítő arcpakolás.




Míg a Buche De Noel-ért tudatosan mentem, a Brazened Honey-t az egyik eladó lány javaslatára vásároltam meg. Mivel mostanában elég durván száraz a bőröm, kifejezetten egy gazdag, tápláló arcpakolást kerestem. Előre lelövöm a poént, sajnos a Brazened Honey nem pont azt nyújtja, amit első körben vártam tőle.

A legnagyobb problémám ugyanis az, hogy használat közben kellemetlenül feszül tőle az arcbőröm, és az igazat megvallva, lemosás után sem érzem azt a hidratáltságot, amire számítottam. A LUSH webshopjában ezt írják róla:

Nehéz minden szabályt betartani. Aludj nyolc órát éjjel, igyál naponta két liter vizet, sportolj rendszeresen, egyél napi öt gyümölcsöt és zöldséget… Ez a pakolás segít, amikor elfeledkeztél a szabályokról és egy kicsit túlzásba vitted a dolgokat. A méregtelenítő kezelés segít, hogy a fáradt, fénytelen bőr újra ragyogóan üde legyen.

 Az illata egyébként kellemes, engem egy frissítő mézes citromos limonádéra emlékeztet. Az állaga eléggé sűrű, és telis-tele van apró szemcsékkel, amik lemosás közben kellemesen radírozzák a bőrt.




Mivel ez egy friss arcpakolás, fontos, hogy hűtőben tároljuk. És nem árt figyelni a "szavatosságára" is, ugyanis jóval rövidebb ideig használható fel, mint egy normál drogériás arcpakolás. Ha jól emlékszem vásárlást követően 3-4 hónap a lejárati ideje. Heti egyszeri használattal nekem ennyi idő alatt nem fogyott el, pedig egyszer a barátom annyit magára kent belőle, amennyit én 3 alkalommal sem viszek fel belőle.

Az ára nem kimondottan pénztárcabarát, egy 75 g-os kiszerelés 2.490 Ft-ba kerül, viszont ha "csak" 10 használat jön is ki belőle, már ott vagyunk, mintha megvennénk egy-egy Balea-s arcmaszkot. Ahhoz képest pedig azért minőségében ez jóval kiemelkedőbb, és ha még azt is hozzáveszem, hogy természetes összetevőkből készül, nálam egyértelműen a Lush pakolása nyer. 

Száraz bőrűeknek a nyári szezonban érdemes vele próbálkozni szerintem, de normál vagy zsíros bőrön egész évben jól működhet a Brazened Honey, ha egy kis méregtelenítésre van szükség.



Ti próbáltátok már a Brazened Honey-t? Milyenek a tapasztalataitok? 
Melyik a kedvenc arcpakolásotok?




2 megjegyzés :

  1. Köszi a tesztet, nagyon hasznos volt! :)

    Nagyon jól hangzik a leírása, de sajnos nekem az a tapasztalatom, hogy ezeket a dolgokat nem lehet pótolni.. A bőrünk a legnagyobb szervünk, aminek ugyanúgy szüksége van "üzemanyagra", mint az összes többinek. Ezek pedig többek között a víz, tápanyagok, vitaminok, amelyeket kívülről nem lehet teljes mértékben pótolni.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szívesen Ágnes, örülök, hogy hasznosnak találtad. :)
    Abszolút igazad van abban, hogy a ezeket a dolgokat nagyon nehéz kívülről pótolni, és nyilván, ha nem figyelünk a táplálkozásunkra, akármilyen csodakencét magunkra kenhetünk, akkor sem lesz szép és egészséges a bőrünk. Ettől függetlenül én hetente egyszer felteszek egy arcpakolást, megnyugtatva a lelkem, hogy azon a héten is tettem (egy kis pluszt) a bőröm ápolása érdekében. :D

    VálaszTörlés