TERMÉSZETES FINOMSÁG A BŐRNEK | LUSH BUCHE DE NOEL

Az utóbbi időben egyre jobban érdekelnek a természetes alapanyagokból készülő szépségápolási termékek, és mivel korábban már nagyon sok jót hallottam a LUSH friss, kézzel készült kozmetikumairól, a tavalyi karácsonyi szezonban el is hoztam tőlük két finomságot.



Az egyik, amit mindenképpen ki szerettem volna próbálni az a limitált kiadású Buche De Noel arctisztító volt. Ez egy kifejezetten bizarr kinézetű, de annál finomabb illatú arctisztító. A dobozán az szerepel, hogy "arc- és testradír", de én a radírozó hatását nem igazán vettem észre. 

A benne lévő mandula és a különböző gyümölcsök kombinációja miatt olyan illata van, mint egy fincsi karácsonyi édességnek. A használata számomra egy kicsit macerás, ugyanis eléggé darabos, mondhatni, sütemény-szerű az állaga, és mivel nem lehet tökéletesen eldolgozni, az arctisztítás során kisebb-nagyobb darabokban hullik a mosdókagylóba. Ez pedig nem kimondottan bizalomgerjesztő látvány. Viszont ha túl tudunk lendülni ezen az apróságon, akkor igazából csak annyi a dolgunk, hogy miután egy kis vízzel krémesre kevertük, átmasszírozzuk vele a bőrt, majd langyos vízzel leöblítjük. A végén pedig élvezzük a finom illatú, bársonyos babaőrt, amit hagy maga után. 

Nekem mostanában extrém száraz a bőröm, így mindenképpen használok utána arckrémet, de elképzelhetőnek tartom, hogy a normál bőr nem igényel további hidratálást a Buche De Noel után. 

Teljes áron 1.990 Ft-ba kerül belőle egy 100 g-os kiszerelés, a karácsony utáni leárazások során viszont fél áron lehet beszerezni. Sajnos csak az ünnepi időszakban kapható, viszont eléggé kiadós ez a 100 g is, úgyhogy heti egy használattal szerintem ki lehet húzni vele a következő szezonig. Ha szeretnétek egy cseppnyi luxust csempészni az arcápolási rutinotokba, mindenképpen próbáljátok ki a Buche De Noel-t.



Ti próbáltátok már a Buche De Noel-t? Ha igen, milyenek a tapasztalataitok?
Melyik a kedvenc arctisztítótok?



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése