ÍGY CSOMAGOLJ IDÉN KARÁCSONYKOR - 30 KÜLÖNLEGES MEGOLDÁS

November végén egy picit korainak tűnhet karácsonyi ajándékcsomagolós ötleteket nézegetni, viszont nekem az a tapasztalatom, hogy az év utolsó hónapja mindig olyan gyorsan elszalad, hogy az ilyen apróságokra, mint a csomagolás, már sosem jut idő. Örülünk, ha még éppen időben sikerül mindenkinek megvenni az ajándékát, amit egyszerűen csak bedobunk egy ajándéktáskába. Éppen ezért én már most elkezdtem gyűjtögetni az ötleteket, és arra gondoltam, hogy a kedvenceimet Nektek is megmutatom, hátha még Ti sem találtátok meg az igazit.


Képek forrása: 1, 2, 3

Én egyébként igyekszek minden évben feldobni valami kis aprósággal a csomagokat, hogy a fa alatt is szépen mutassanak. Meg amúgy is, nagyon szeretem magát az alkotás folyamatát. Szeretem aprólékosan kiválasztani a hozzávalókat: a csomagolópapírt, a szalagokat, az üzenőkártyákat és a kis kiegészítőket, aztán szépen komótosan, Michael Buble karácsonyi albumával a háttérben, ünnepi ruhába öltöztetetni a szeretteim ajándékait. 

Én már egy jó pár éve natúr színű csomagolópapírt használok, ami azért nagyon praktikus, mert sokféle színnel jól kombinálható, így minden évben csak a kiegészítőket kell megvennem hozzá. Volt amikor csillogós arannyal, volt amikor pirossal kombináltam, de ahogy majd a lenti képeken is látjátok, fehérrel és feketével is nagyon jól mutat. Natúr színű csomagolópapírt egyébként a Müllerben szoktam venni. Itt egy nagy ív 400 Ft környékén kapható, és ez jó pár szezonra elég. 



TERMÉSZETES ALAPANYAGOK

Képek forrása: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Egy ideje nagyon divatosak a különböző termésekkel és zöld növényekkel dekorált csomagolások, amikhez bátran használhatunk fenyőágat, tobozt, bogyós terméseket vagy akár apró fagallyakat. Ezek az egyszerű, letisztult csomagolópapírokkal mutatnak igazán jól, például fehérrel, vagy natúr színnel. A kötözéshez is érdemes természetes alapanyagot - mondjuk spárgát, zsákvásznat vagy raffiát - választani, mert ettől lesz igazán természetközeli az összhatás.



KLASSZIKUS CSOMAGOLÁSOK

Képek forrása: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

A klasszikus, vastag szalagos és nagy masnis csomagolásokkal sosem lőhetünk mellé, szerintem az összes közül ezek a legelegánsabbak. A színeket illetően itt már jóval nagyobb mozgásteret kapunk, mint a natúr vonalnál. Az ajándékozott életkorától és személyiségétől függően a fehértől a rózsaszínen át egészen a feketéig szinte bármit választhatunk. Bár alapvetően a masnik már önmagukban is nagyon szépen mutatnak, feldobhatjuk még őket apró karácsonyi díszekkel, papírból hajtogatott virágokkal vagy akár csipkével. De azért itt is érdemes szem előtt tartani, hogy a kevesebb néha több.



KÜLÖNLEGES KIEGÉSZÍTŐK

Képek forrása: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

Azoknak, akik már unják a hagyományos csomagolásokat és szeretnek kreatívkodni, hoztam néhány igazán különleges megoldást. Gondoltátok volna, hogy színes papír-szívószálból, vagy apró pomponokból ilyen jópofa dolgokat lehet kihozni? Gyerekeknek szerintem nagyon ötletes a kisautós-fenyőfás és a mézeskalácsos változat, világutazó szeretteinknek a térképes csomagolópapír, az idősebb rokonok pedig biztosan nagyon örülnek majd a fényképpel díszített csomagoknak. 

Én most csak az egyszerűbb, könnyen kivitelezhető ötleteket gyűjtöttem össze, de ha jól jönne még némi inspiráció, akkor irány a Pinterest, ott ugyanis rengeteg hasonló csomagolási tippet találtok.


Ti már eldöntöttétek, hogy idén mibe csomagoljátok az ajándékokat?


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése