KÖRNYEZETBARÁT TUSFÜRDŐK AZ YVES ROCHER-TÓL

Közel 5 éve, amióta a blog az életem szerves része lett, rengeteg testápolási terméket kipróbáltam, és az évek alatt, ahogy egyre több és egyre jobb terméket használtam, egyre nagyobbak lettek a velük szemben támasztott elvárásaim. Ma már alap az, hogy egy tusfürdő kellemes illatú, jól habzik, kíméletesen tisztít és a bőrt is táplálja. Ha viszont olyan innovatív megoldással egészül ki mindez, aminek köszönhetően csökkenthetem az ökológiai lábnyomomat, akkor arra egyből felkapom a fejem. Ezért is örültem nagyon, amikor lehetőségem adódott kipróbálni az Yves Rocher tusfürdő koncentrátumait, amik azt ígérik, hogy a 400 ml-es társaikhoz hasonlóan ezek is 40 fürdéshez elegendőek. A kisebb kiszerelésüknek köszönhetően viszont sokkal környezetkímélőbbek, mint a nagyobb társaik. 




Az Yves Rocher egyébként mindig is élen járt a környezetvédelemben, és a teremékeiket is ennek a koncepciónak a mentén tervezték meg úgy, hogy közben a "felhasználói élmény" is megmaradjon. Jó pár termékem van tőlük, amiket szinte évek óta használok és újraveszek. A tusfürdőiket például kifejezetten szeretem, így óriási elánnal vetettem bele magam a koncentrátumok tesztelésébe.

Ahogyan azt már fentebb is írtam, ezeknek a tusfürdő koncentrátumoknak a lényege, hogy bár csak 100 ml-es kiszerelésűek, ugyan úgy 40 fürdésre elegendőek, mint a 400 ml-es társaik. Tehát gyakorlatilag 4x-es hígításban lehet használni őket. A csomagoláson az szerepel, hogy egyetlen csepp is elegendő belőlük, amiben én egy picit kételkedtem az elején, hiszen nem tűntek annyival sűrűbbnek, mint egy normál tusfürdő. De végül mégis működött a dolog. A pontos adagolást egyébként egy olyan cseppmentes kupak garantálja, mint ami a ketchup-os üvegeken szokott lenni. Ez megakadályozza, hogy túl sok termék folyjon ki a tubusból egyszerre.

A tusfürdő koncentrátumok jelenleg 3 illatkombinációban kaphatóak: olíva-keserűnarancs, bourbon vanília és mangó-koriander. Nekem ez utóbbi lett a kedvencem, egyszerűen olyan fantasztikus illata van, mint egy pohár frissen facsart gyümölcslének. Mennyei, főleg így nyáron a nagy melegben. Az olíva-keserűnarancs inkább pasis illatnak tűnik, a vanília pedig most émelyítően édes nekem, ezért meghagyom télére, akkor szerintem nagyon fogom szeretni.

Na de térjünk is gyorsan a lényegre, engem az érdekelt a legjobban, hogy vajon tényleg elegendő lesz-e 40 fürdéshez a 100 ml. Azért, hogy hitelesebb legyen a teszt, a vőlegényemmel együtt használtuk a tusfürdőket. Az övé lett az olíva-keserűnarancs, amit simán csak kézzel habosított fel, én pedig a mangó-koriandert használtam egy kisebb méretű fürdőpamaccsal.




A teszt végeredménye a következő:
1., Pamaccsal használva 1,5 hónapig (kb. 45 alkalom) volt elég a 100 ml. Egy-egy alkalommal nagyjából 2 borsószemnyit használtam belőle, ez a mennyiség kellően felhabzott úgy, hogy tetőtől-talpig át tudtam mosni magam vele. Az illata szerencsére fürdés közben is mennyei volt, úgyhogy imádtam használni.
2., A vőlegényemnek "simán használva" nagyjából 1 hónapig tartott ki, tehát úgy nyilván többet kellett belőle egyszerre használni. Ebben a formában viszont sajnos elmarad az ígért 40 alkalom.

A végső konklúzió tehát az, hogy fürdőpamaccsal használva tényleg működik a dolog, úgyhogy a mangó-korianderből biztosan fogok még vásárolni. Az ára egyébként ugyanannyi, mint a 400 ml-es kiszerelésnek - 1.390 Ft. Leginkább utazáskor tud nagyon jól jönni ez a kisebb kiszerelés, meg persze otthon is, hiszen jóval kisebb helyet foglal, mint a normál tusfürdők. És akkor az ökológiai előnyeiről még nem is beszéltünk. Ha szeretnétek kipróbálni valami különlegeset, vagy egyszerűen csak szeretnétek odafigyelni a környezetetekre, akkor bátran merem ajánlani nektek az Yves Rocher tusfürdő koncentrátumait.


Ti próbáltátok már ezeket a tusfürdő koncentrátumokat? 
Nektek bevált? Melyik a kedvenc illatotok belőle?


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése