A SZÁRAZ BŐR ÁPOLÁSA RAUNSBORG TERMÉKEKKEL

A bőrápolás a hideg hónapokban számomra különösen nagy odafigyelést igényel, mert ilyenkor az átlagosnál is szárazabb és érzékenyebb a bőröm. Úgyhogy miután elfogyott az "örök kedvenc" Dr. Organic csigagél arckrémem, jó néhány újdonságot kipróbáltam, többek között a Raunsborg márka ápoló termékeit is. A Raunsborg egy olyan holland márka, amely a gyógynövények és a virágok gyógyhatását helyezi előtérbe, és ezeket használja fel a termékeiben. Számomra nagyon szimpatikus ez a gondolkodásmód, és mostanában én is igyekszem "visszatérni a gyökerekhez", és a különböző problémákat gyógynövényekkel orvosolni.




A Sensitive arckrém csalán- és gyermekláncfű kivonatot tartalmaz, amelyek gyulladásgátló, nyugtató és feszesítő hatással bírnak. Parfümöt egyébként nem tartalmaz a krém, így aki allergiás a krémekben lévő illatanyagokra, annak ez egy plusz pont. Érdekes, hogy tényleg semmilyen illatot/szagot nem lehet rajta érezni, olyan mintha "ott sem lenne". 
A krém elég könnyű állagú, mégis kellőképpen hidratálja az arcbőrt. Én a tesztelés ideje alatt éjszakára és nappalra is ezt használtam, annyi eltéréssel, hogy este egy kicsivel többet vittem fel belőle. Bár könnyű az állaga, felvitel közben valahogy olyan testesebbnek tűnik, és szépen feltölti az arcbőrt, így olyan egészségesen hidratáltnak tűnik tőle a bőr. A honlapon azt írják róla, hogy késlelteti a bőr természetes öregedését és növeli a rugalmasságát. Nos a bőröregedést késleltető hatásáról nem tudok érdemben nyilatkozni, viszont tényleg rugalmasabbnak tűnik tőle a bőröm. Szemmel mondjuk nem látszik a különbség, érzetre és tapintásra viszont igen. Felvitel után először egy enyhe fényt ad az arcnak, de ez kb. 5 perc alatt teljesen el is tűnik és kényelmesen lehet rá sminkelni.
Az az igazság, hogy nagyon megszerettem ezt az arckrémet, bár ha választanom kellene a csigagéles és eközött, nálam még mindig az első győzne. Legfőképp azért, mert ennek az ára nem éppen pénztárcabarát. Kicsivel több, mint 13 ezer Ft-ba kerül, majdnem dupla annyiba, mint a Dr. Organic csigagéles arckréme (ami számomra szintén nem tartozik az olcsó kategóriába), és nem érzem, hogy annyival többet adna a bőrömnek. Viszont elképzelhető, hogy érettebb arcbőrnél látványosabb és érezhetőbb a hatása.

A kézkrémet viszont szinte biztos, hogy újra fogom vásárolni, ha elfogy ez az óriási kiszerelés, mert az egyszerűen egy csoda. A benne lévő hársfakivonat és olíva olaj kombinációja nedvességet juttat a bőrbe és megvédi azt, míg az uborka kivonat fenntartja a bőr nedvességtartalmát. Az illata nagyon kellemes, a hivatalos leírás szerint nyírfa illata van. Fogalmam sincs most így hirtelen, hogy milyen lehet a nyírfa illata, szóval nem tudom, hogy mennyire adja vissza, de ez tényleg nagyon finom. Olyan kis üde, könnyed, friss illat, mondhatni tavaszi természet illata van. Minden este alig várom, hogy használhassam. Szépen hidratálja a száraz kézbőrt, és olyan puha, selymes tapintású lesz, mintha paraffinos kezelésen lettünk volna. Egyszóval tényleg egy csoda kis cucc. Az ára mondjuk picit soknak tűnhet elsőre, közel 5.300 Ft-ba kerül, de ezért a pénzért cserébe akkora adagot kapunk, amit szerintem egy év alatt sem fogunk elhasználni (100 ml). Ha pedig így nézzük, akkor már nem is tűnik olyan drágának. 




A két nagy kiszerelésű termék mellett kaptam két utazó méretűt is, az egyik egy testradír, a másik pedig egy testápoló volt. A radír elég erőteljesen radíroz, az illata pedig nagyon finom gyümölcsös, ez valószínűleg a benne lévő rebarbarának és ribizlinek köszönhető. A hámlasztó hatásért a tökmag felel, ami elég jól végzi a dolgát. Ezeken kívül van még benne körömvirág-kivonat és repceolaj is, amik főképp a hidratálásért felelnek. Szerintem egy nagyon szerethető kis termék. 

A testápoló sajnos nem lett a kedvencem. Egyrészt nagyon híg állagú, olyan kis semmilyen volt az én bőrömnek, és az illata sem mondhatni éppen kellemesnek. Erősen gyógynövényes, amivel alapvetően nekem nincs problémám, de ennek valahogy mégsem jött be az illata. Az egyetlen termék a csomagból, amit nem tudok nektek tiszta szívből ajánlani. 

Viszont a testápolóval ellentétben a Raunsborg parfümöknek fantasztikus illatuk van. Ezek között is van egy "zöld" illat, a Secret No. 1., amiről nekem konkrétan a falevelek illata jut az eszembe. Ez a parfüm a nyírfa, a moha és a gyöngyvirág friss illatával hódít, eléggé különleges kombináció, azt meg kell hagyni. Én magamon nem igazán tudom elképzelni, viszont ha valaki szereti a nagyon zöld, természetes illatokat, annak érdemes lehet tenni vele egy próbát. A White Blossom parfüm már egy sokkal viselhetőbb darab, almavirágot és feketeribizlit tartalmaz. Szerintem ez egy könnyed, friss tavaszi illat, főképp a fiatalabb korosztálynak tudom ajánlani. Az én személyes kedvencemet hagytam a végére, ez pedig nem más, mint a Pink Rose parfüm. Ennek olyan igazán finom, nőies illata van, konkrétan olyan, mintha egy csokor rózsába szagolnánk. A tavaszi-nyári hónapok nagy kedvence lesz nálam, az biztos. 

Összességében véve nekem nagyon szimpatikusak a márka termékei, és az a gondolkodásmód, amit az egyes termékek megalkotásánál és az alapanyagok kiválasztásánál követnek. Nálam egyértelműen a kézkrém és a Pink Rose parfüm lett a favorit, ha van rá lehetőségetek, ezt a kettőt mindenképpen próbáljátok ki. Szerintem Ti sem fogtok csalódni bennük.


Próbáltátok már a Raunsborg márka termékeit? Ti mit ajánlanátok tőlük kipóbálásra?


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése