A LEGJOBB DROGÉRIÁS ALAPOZÓ SZÁRAZ BŐRRE - CATRICE HD LIQUID COVERAGE FOUNDATION

Annak ellenére, hogy régen nagyon sok Catrice terméket vásároltam, az utóbbi 1-2 évben szinte semmit nem vettem tőlük. Ez egyáltalán nem volt tudatos, egyszerűen csak nem találtam olyat, ami annyira megmozgatott volna, hogy végül meg is vásároljam. (Azért azt hozzáteszem, hogy ez a többi márkára is igaz.) A HD Liquid Coverage alapozó körül viszont akkora felhajtás volt minden blogon és a Krémmánián is, hogy végül a kedvező ár és a kíváncsiság miatt megvettem. Azt már valószínűleg a címből is kitaláltátok, hogy nagyon megszerettem ezt az alapozót, viszont ha kíváncsiak vagytok arra, hogy pontosan miért is lett a kedvencem, mindenképpen olvassatok tovább.




Alapozókkal kapcsolatban azt már többször is mondtam, hogy nem szívesen vásárolok drogériás darabot, mert annyi pénzt dobtam már ki az ablakon a rosszul kiválasztott színek miatt, hogy az valami elképesztő. De a folyamatos készlethiány és a nagy hype miatt végül beadtam a derekam, és vagy egy fél órányi swatcholgatás után elhoztam a 030-as Sand Beige árnyalatot. (Amit egyébként egy több napos keresgélés előzött meg, mire Debrecen egyik legeldugottabb kis Rossmannjában sikerült rátalálnom. :D)

Nyilvánvalóan nem a csomagolás miatt vesz meg az ember lánya egy alapozót, de a Catrice HD Liquid Coverage külseje mellett nem mehetek el szó nélkül. Számomra nagyon profi hatást kelt ez a mattított üveg a pipettás fejével, igazi színfolt a drogériák polcain.

Na de nézzük is a belső tulajdonságokat, hiszen mégiscsak ez a lényeg egy alapozónál. Az állaga kifejezetten sűrű és elég hamar szárad, így érdemes vele gyorsan dolgozni. Én az ujjaimmal pöttyözve szoktam felvinni az arcomra, majd egy nagy fejű duo fiber ecsettel eldolgozom az orromtól kifelé haladva. Próbáltam ebay-es beauty blender-rel is, de azzal nekem nem vált be annyira. A kézzel való eldolgozása sem a legjobb, én legalábbis nem tudtam olyan szép eredményt elérni vele, mint az ecsettel.

A Krémmániás INCI szerint nagyon kevés parfüm van benne, én egyébként egyáltalán nem éreztem rajta semmit.

A tartóssága és a fedése drogériás viszonylatban, sőt még high end kategóriában is kiemelkedő. Egy 8 órás munkanap végére sem moccan, sőt az intenzitásából sem igazán veszít. Többeknél olvastam, hogy annak ellenére, hogy ez egy mattító hatású alapozó, a nap közepére a T zónában átfénylett. Nos, nekem száraz bőröm van, így ilyen problémát nem tapasztaltam, Eleinte féltem is emiatt egy picit, hogy mit fog majd művelni az amúgy is száraz bőrömmel, vagy, hogy nem fogja-e még jobban kiemelni a szárazabb részeket, de szerencsére ezzel sem volt gond. Ha megfelelően előkészített bőrre vittem fel, akkor nagyon szépen belesimult az arcbőrömbe, és hozta a 2. bőr hatást.

A lenti képen sokat gondolkodtam, hogy meg merjem-e osztani, de igazából itt látni a legjobban, hogy mennyire szuperül teszi a dolgát ez az alapozó, és hozza azt, amit ígér. Alapvetően mindig van egy-két piros folt az arcomon, itt viszont a szokásostól is kritikusabb volt a helyzet. Ez viszont pont kapóra is jött, hogy le tudtam tesztelni a fedőképességet és a 2. bőr hatást. Na de beszéljenek helyettem inkább a képek. 




Már egy rétegben is gyönyörűen eltüntetett minden kisebb és nagyobb foltot az arcomon, anélkül, hogy maszk hatása lett volna a sminkemnek. A színválasztás persze most sem lett a legjobb, de az eggyel világosabb árnyalat már nagyon sápasztott volna, így inkább alapozó világosítót fogok majd beszerezni hozzá. 

Egyáltalán nem kellemetlen érzés viselni, szinte teljesen észrevétlen. A por állagú termékek (pirosító, bronzosító) mondjuk egy picit nehezebben tapadnak meg benne a matt finishe miatt, viszont ez sem vészes egyáltalán.




A sminkem további részéhez a legelső képen látható termékeket használtam. A szemöldökömre az aktuális kedvenc trióm került: alapként a L'Oreal Brow Artist szemöldökformázó, amit a Maybelline Brow Precise Fiber Volumizer-rel fixáltam, a szemöldököm köré kiemelőként a Maybelline Brow Precise Perfecting Highlighter-t vittem fel. Az arcomra a Catrice Prime and Fine kontúr barnája, a Bourjois Rose Frisson pirosítója és az Essence Luminous Matt bronzosító púdere került, az ajkaimon pedig a NYX Soft Matte Lip Cream Zurich árnyalatát használtam. A szemsminkemet a The Body Shop Down To Earth - Go for Gold palettával készítettem el, amihez alapként a NYX testszínű szemhéjbázisát használtam, és a L'Oreal Volume Million Lashes Fatale szempillaspiráljával kereteztem az egészet. A sminkemet végül a NYX Dewy Finish sminkfixáló spray-vel tettem tartósabbá és egy kicsit "élőbbé". 

Én nagyon megszerettem a Catrice HD Liquid Coverage alapozót, és a képek alapján talán látszik, hogy miért is lett olyan nagy kedvencem. A rendkívül jó fedése, a kiemelkedő tartóssága és a természetes hatása mellett az ára is nagyon baráti, 2300 Ft-ba kerül a 30 ml-es kiszerelés, ami egy ilyen tudású alapozóért szinte ajándék. A Glamour napi ajánlóban is szerepelt már, és továbbra is bátran merem Nektek ajánlani. Számomra az idei év legjobb vétele volt, és biztos, hogy egy jó darabig nem fogom lecserélni. 


Ti próbáltátok már a Catrice HD Liquid Coverage alapozót? Nektek bevált?


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése