DIY NARANCSBŐR ELLENI FESZESÍTŐ KÁVÉS TESTRADÍR HÁZILAG

Külföldön már jó pár éve nagy népszerűségnek örvendenek a különböző kávés testradírok, amik azt ígérik, hogy segítenek a narancsbőr eltüntetésében, Magyarországon viszont még nem nagyon ugrottak rá a márkák erre a témára. Ha jól tudom itthon a Friends with Benefits Marlon testradírja és a Mark arc-és testradírok szerezhetők be. Bevallom őszintén, egy jó darabig kacérkodtam a gondolattal, hogy rendelek egy adagot, de miután láttam, hogy milyen egyszerű az összetevőlistájuk, arra jutottam, hogy inkább megpróbálom elkészíteni otthon a saját kávés testradíromat. Ma pedig nektek is megmutatom az eredményt.




De hogy mégis hogyan jön össze ez a kávés őrület a narancsbőrrel? A válasz nagyon egyszerű: a kávéban lévő koffein serkenti a vérkeringést, a bőrön keresztül felszívódva pedig meggyorsítja a méreganyagok távozását a szervezetből. Így végiggondolva elég meggyőzően hangzik, úgyhogy mindenképpen ki akartam próbálni, hogy vajon a valóságban is ilyen egyszerű-e a dolog. 

A Pinteresten rengeteg kávés testradír receptet találtam, amikben különböző arányban keverték az összetevőket, én végül a következőnél maradtam:

 - 1 csésze őrölt kávé
 - 1 csésze kristálycukor
 - 1 csésze szőlőmag olaj
 - 20 csepp fahéj illóolaj




Mivel a fahéj is fokozza a vér-és nyirokkeringést, ebből is csepegtettem egy keveset a testradírhoz. Az illata nagyon jól passzol a kávé meleg, testes aromájához, szóval isteni illatot varázsolt a fürdőszobába ez a kis cucc. Ha viszont arcra is szeretnénk használni a radírt, akkor érdemes kihagyni belőle az illóolajat, mert irritálhatja a bőrt. 

A kész masszát egy jól záródó tégelyben tárolom a hűtőben és általában az esti zuhanyzás előtt 10-15 perccel szoktam felvinni a comb, a fenék és a has tájékára. Alaposan átradírozom vele a bőrömet, majd hagyom, hogy ezek a szuper összetevők tegyék a dolgukat, Ez az idő pont elég ahhoz, hogy amíg dolgozik a testradír, lemossam a sminkem és megtisztítsam az arcomat.

Az apró kávé- és cukorszemcsék nagyon alaposan, mégis kíméletesen radírozzák le az elhalt hámréteget, így a használata után nagyon puha lesz a bőröm. Bónuszként pedig a benne lévő olaj még egy kis extra hidratálást is nyújt. Mint ahogyan az összes kozmetikai kezelésre igaz, itt sem szabad túlzásba esni, én heti 1 radírozásnál semmiképpen sem javasolnék többet. Ha viszont szeretnénk egy kicsit ráerősíteni a narancsbőr eltüntető hatásra, utána érdemes egy gazdagabb hidratáló krémmel, vagy egy kifejezetten erre a célra készült termékkel bekenni az érintett testrészeket.




Egy ilyen kávés zuhanyzás után valamivel alaposabb tisztítást igényel a fürdő, de szerintem ennyit bőven megér a dolog. A másik pedig, hogy érdemes a szeánszot törölköző csere elé időzíteni, mert ha nem mossuk le rendesen a radírt magunkról, akkor bizony az apró kávészemcséket a törölköző fogja összeszedni.

Természetesen önmagában ez a testradír sem fogja eltüntetni a narancsbőrt, viszont helyes táplálkozással és megfelelő mozgással kiegészítve látványos eredményeket lehet elérni vele.


Ti próbáltatok már kávés testradírt? Milyen bevált praktikátok van narancsbőr ellen? Ti hogyan készültök a bikini szezonra?


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése