NAPCSÓKOLTA ARC AZ AVON GLOW BARNÍTÓ GYÖNGYÖKKEL

Még valamikor a nyár elején kezdtem el használni az AVON Glow barnító gyöngyök egyik új árnyalatát, a rózsaszínes tónusú Radian Glow-t, és az az igazság, hogy már az első pillanattól kezdve teljesen levett a lábamról ez a kis szépség. Azóta szinte nem volt olyan nap, hogy ne kerülnt volna elő a reggeli sminkelés közben, éppen ezért arra gondoltam, hogy gyorsan írok róla nektek, ugyanis most akciósan lehet hozzájutni az AVON webáruházában. A normál ára sem egy horror, ha jól emlékszem 3.200 Ft körül van, na de most kedvezményesen kevesebb, mint 2.000 Ft-ért meg tudjátok rendelni. Ennyit pedig maximálisan megér. Hogy miért?




Amióta főállásban dolgozom, reggelente már nincs arra időm, hogy órákat pepecseljek a sminkem elkészítésével, ezért igyekszem olyan termékeket használni, amikkel gyorsan és praktikusan vállalható formába tudom magam hozni. A Radiant Glow pedig pontosan egy ilyen termék, úgyhogy hamar a neszeszerem állandó tagja lett.

Nagyon szeretem benne, hogy nemcsak a barna különböző árnyalatait tartalmazza, hanem rózsaszínes gyöngyök is vannak benne, így kellemes, üde összhatást kölcsönöz az arcnak. Az egészséges ragyogást a gyöngyökben lévő selyempor is fokozza, ami csak egy nagyon visszafogott fényt ad az arcnak. Ne konkrét, élesen látható highlightra gondoljatok, ez annál sokkal diszkrétebb, de pont ezért simán használható hétköznapra is. 

A termék használata roppant egyszerű, nekem az Essence kabuki ecsete vált be hozzá a legjobban, mert ez pont elegendő mennyiséget vesz fel egyszerre, és nagyon szépen el is lehet vele dolgozni a port. Szerencsére nem túlságosan intenzív a golyók színe, így gyakorlatilag lehetetlen vele bohóc arcot festeni. Éppen ezért szerintem a teljesen kezdőknek is érdemes kísérletezni vele. 




A tartóssága az egyedüli, ami lehetne egy kicsivel jobb is, bár ez nyilván attól is függ, hogy ki mennyit nyúlkál az arcához, illetve, hogy milyen alapra kerül fel maga a barnító. Nekem átlagosan 4-5 óra elteltével már nem sok minden látszik belőle, de én elég sokszor matatok az arcommal, szóval ennél jobb eredményt is el lehetne vele elérni. 

A kivitelezés szemet gyönyörködtetőre sikerült, én az első hetekben sokszor csak úgy ok nélkül elővettem és nézegettem, gyönyörködtem az arpó, színes gyöngyökben. A termék egyébként 22 g-os kiszerelésű, ami ebben a formában valószínűleg egy életre elég lesz. A közel 3 hónapos napi használattal szemmel láthatóan semmi nem fogyott belőle, úgyhogy szeritem tényleg nagyon sokáig ki fog tartani. 




Egy szó mint száz, én nagyon elégedett vagyok a Radiant Glow barnító gyönggyel, ár-érték arányban szeritnem kiemelkedő. Bátran merem nektek is ajánlani, ha egy könnyen kezelhető, szép eredményt biztosító, pénztárcabarát barnító terméket kerestek. 


Nektek van kedvenc nyári barnítótok? Ha igen, melyik az? Próbáltátok már az AVON Radiant Glow barnító gyöngyeit? Milyenek a tapasztalataitok?


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése