GLAMOUR NAPI AJÁNLÓ - 2017. ŐSZ

Az idei ősz sem telhet el Glamour napok nélkül, és bár én 1-2 szükséges apróságon kívül biztosan nem fogok semmit sem vásárolni, titeket sem buzdítanálak felesleges dolgok megvásárlására. Éppen ezért született meg ez a lista, hogy ha éppen fogyóban van az arctisztító, és váltanátok vagy kipróbálnátok valami újat, akkor ezekkel a termékekkel biztosan nem fogtok mellényúlni. Jöjjenek tehát azok az újdonságok, amik nekem beváltak, és amiket nektek is bátran merek ajánlani kipróbálásra.

glamour napok 2017.

Az éven a legnagyobb felfedezésem dekorkozmetikumok terén a Catrice HD Liquid Coverage alapozó volt. Drogériás viszonylatban szerintem verhetetlen: gyönyörűen fed, tartós, és még az ára is nagyon baráti. Korábban már írtam róla külön, ha kíváncsiak vagytok, hogy hogyan működik élesben, akkor mindenképpen olvassátok el EZT a posztot. A Müllerben egy 20%-os végösszegi kupon van rá, viszont Ancsi felhívta a figyelmemet arra, hogy a Rossmannban a 25%-os dekorkozmetikai kuponnal ezt is meg lehet venni, és ha van hozzá pluszban egy 10%-os végösszegi kuponotok, akkor még nagyobb kedvezménnyel lehet a tiétek.

Szemöldök fronton két szuper termékre is sikerült rátalálnom. A Loreal Brow Artist Maker szemöldökformázójával nagyon szépen fel lehet tölteni a ritkás, hézagos szemöldököt. Napi használat mellett nekem kb. fél év alatt fogyott el, úgyhogy ezt most mindenképpen pótolni fogom az 50%-os kuponnal. Bár az egyik vége ennek ceruzás kialakítású, a másik pedig egy tömött fejű ecset, én mindig egy külön szemöldökecsettel viszem fel a festéket, mert így sokkal természetesebb eredményt lehet vele elérni. 

A másik szemöldökre való termék a Maybelline Brow Filler fésűs, színezett szemöldökfixáló, amiben apró mikroszálak vannak, így nemcsak rögzíti a szemöldökszálakat, de minimálisan fel is tölti őket. Ha valakinek alapból dús szemöldöke van, annak ez az egy termék bőven elegendő.

Ha a Rossmanban jártok, érdemes felhasználni a 30%-os kedvezményt a L'Oreal Pure Clay Glow piros radírozós arcmaszkjára. Én elég nagy arcmaszk fogyasztó vagyok, de ez a kis cucc még nálam is benne van a top 3-ban. Száraz bőrre ideális, hiszen a gyengéd tisztítás mellett egyben hidratálja is a bőrt.


glamour napok 2017

A The Body Shop árai nem kimondottan pénztárcabarátak, viszont a termékeik tényleg kiemelkedő minőségűek, úgyhogy ilyenkor érdemes tőlük is csemegézni, hiszen a 20% itt már egész sokat ér. Arra viszont érdemes odafigyelni, hogy csak akkor tudjátok igénybe venni a kedvezményt, ha egyszerre legalább 3 terméket vásároltok. Én két tuti befutót mutatok most nektek: itt van mindjárt a Spa Of The World - Hawaiian Kukui testápolója, amiről ITT már írtam korábban. Nagyon kellemes, fűszeres, keleties illata van, és ez szerencsére sokáig érződik a bőrön is, a benne lévő babasszu olaj pedig segít megelőzni a bőr kiszáradását. Szerencsére van belőle kis (50 ml-es) kiszerelés, így egész jó áron ki lehet próbálni. 
Arcápolók közül a British Rose zselés tonikjára is érdemes vetni egy pillantást, ha kipróbálnátok valami újat. Rózsavízzel és apró rózsaszirmokkal hidratálja a bőrt, ami használat után egyáltalán nem feszül, és nem hámlik. Ősszel és télen a száraz bőrűek biztosan nagyon fogják szeretni. 

Az idei ősz nagy dobása az Yves Rocher-től az Elixir Jeunesse regeneráló termékcsalád, amiből nekem a micellás víz lett a legnagyobb kedvencem. Ez is zselés állagú, így olyan, mintha egy kis extra ápolást is adna az arcbőrömnek. Emellett persze szépen eltávolítja a sminket anélkül, hogy csípne, úgyhogy nálam telitalálat lett. Vásárlásnál alaposan nézzétek meg a termékeket, mert csak akkor tudjátok igénybe venni a 40%-os kedvezményt, ha nem zöld pontos. 
Szintén nagyon megszerettem a márka a tusfürdő koncentrátumait, abból is a mangó-koriander illatpárost. Az benne a legjobb, hogy bár ugyan úgy 40 fürdésre elegendő, mint a nagyobb, 400 ml-es társai, ez sokkal kisebb helyet foglal el a fürdőszoba polcon, és utazáskor is praktikusabb. Készítettem róla egy mini videót, ha kíváncsiak vagytok rá, akkor ITT meg tudjátok nézni.  

A Yamuna szőlőmagolajos arcápolóját már nagyon régen kinéztem magamnak, első körben főleg az elképesztően finom szőlő illata miatt. Aztán később kiderült, hogy nemcsak ebben jó, hanem a bőrt is nagyon jól hidratálja. Nekem a nappali változat van meg belőle, de ebben az átmeneti időben még estére is bátran lehet használni. Az ára is teljesen korrekt, a Glamour napi kuponnal most elvileg 2.100 Ft környékén meg lehet vásárolni.

Ha egy jó sminkeltávolító kendőt kerestek, akkor a Nivea micellás arctisztító kendőjét érdemes kipróbálnotok. Én már 3 csomaggal elhasználtam belőle. Igaz, mindennapos használatra én ezt drágának tartom, de utazáshoz, és buli utáni gyors sminkeltávolításhoz nekem ez vált be a legjobban.

Jó pár kézkrémet kipróbáltam már, nevesebb márkáktól is, de a L'Occitane shea vajas kézkréme mindegyiket lekörözte. Az ára ennek is elég borsos, ezért én minden évben csak egy kis tubussal engedélyezek belőle magamnak. Az viszont elég sokáig ki szokott tartani, mert nagyon erős a hidratáló hatása. Nem hiába az a rengeteg pozitív értékelés róla Krémmánián és a L'Occitane weboldalán, tényleg  csodát művel a száraz kacsókkal.

Az utóbbi idők egyik legkedvesebb könyvélményét szeretném nektek ajánlani a végére. Meik Wiking - Hygge című könyve a boldog élet receptjét tárja fel előttünk olyan apró dolgokon keresztül, amik mindannyiunk életében megtalálhatók. Csak éppen nem tulajdonítunk túl nagy jelentőséget nekik. Annyira nagy hatással volt rám a könyv, hogy 2 poszt is született róla, ha van kedvetek ITT és ITT belekóstolhattok a hygge életérzésbe. 


Ti fogtok idén Glamour napozni? Miket terveztek megvásárolni?


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése