MEGLEPETÉS NESZESSZER A PIXIBOXTÓL - 2016. SZEPTEMBERI PIXIBAG

Az idei szeptember sem múlhatott el Pixi meglepetés nélkül, a kérdés csak az volt, hogy vajon a natúr dobozzal, a neszesszerrel vagy pedig a klasszikus meglepetésdobozzal jelentkezik-e a márka. Ahogyan az már a címből is kiderült, most a Pixibag volt soron, ami szerintem a valaha volt legcukibb nesszeszerrel érkezett. Én valahogy egyből magamra ismertem a kis rajzban. :D

A neszesszer most összesen 7 db teljes kiszerelésű terméket tartalmazott, és elég széles skálából válogatott a Pixi csapat, ugyanis volt benne hajra, kézre, arcra és testre való termék is.




A Caosept kézfertőtlenítője számomra és más Pixi rajongók számára sem volt újdonság, ugyanis egy korábbi kiadásban már találkozhattunk ezzel a termékkel. Én azóta is csak ezt használom kézfertőtlenítésre, úgyhogy örülök, hogy most lett belőle egy utánpótlásom.

A kézápolásnál maradva, került még a neszesszerbe egy mandulás kézkrém is a Jimjams beauty-tól, ami nekem sajnos nem lett túl nagy kedvencem. Valahogy túlságosan is szilikonosnak érzem a kencét, és nem is hidratálja eléggé a kezeimet, úgyhogy egyelőre parkolópályára került. Elképzelhető, hogy valamilyen olajjal keverve ki fogom még próbálni, de minden esetre így nem ez lesz a táskába dobálós kézkrémem.

Bár elég sok mindent próbáltam már korábban az Essence-től, körömreszelőt még soha nem vettem tőlük, szóval ez most egy amolyan "első találkozás". Pár hete ismét próbálkozom a shell lakkal, úgyhogy mostanában alapvetően nem nagyon reszelgetem magamnak a körmeimet, ettől függetlenül a "túlélős neszesszerbe" mindenképpen jól jön egy vész esetére. Ez pedig a picike mérete miatt pont ideális lesz.




Két hajápolási újdonsággal is megismerkedhettünk a szeptemberi Pixibagben. A Dove Illuminating Nourishment családjából kaptunk egy sampont és egy balzsamot. A balzsamhoz nem fűztem túl sok reményt, ugyanis még mindig annyira rövid a hajam, hogy ha a samponon kívül bármilyen extra ápoló cuccot rákenek, az egyből elnehezíti és lelapítja a hajamat. Persze ezzel a balzsammal is így jártam, de mivel fel voltam rá készülve, igazából nem okozott túl nagy meglepetést a dolog. A sampon viszont annál inkább betalált, ugyanis nagyon szép fényes és puha lett tőle a hajam. Eddig kétszer próbáltam, a rövid távú tapasztalatok abszolút pozitívak, úgyhogy remélem, hogy hosszabb távon is jól fog majd működni.

Érkezett még egy 3 az 1-ben Micellás arctisztító kendő a Nivea-tól, amit a Glamour napi minitippek között már ajánlottam nektek Facebookon és Instagramon is. Jó pár arctisztító kendőt kirpóbáltam már korábban a no name fajtáktól egészen a márkásabb darabokig, de az az igazság, hogy ez a legpuhább, amit valaha próbáltam. És pluszban még a szempillaspirált is szépen lehozza, úgyhogy engem maximálisan meggyőzött. Alap áron olyan 1.000 Ft környékén mozog, és ezért az árért 25 db kendőt kapunk. Nyilvánvalóan nem ez a leggazdaságosabb megoldás mindennapos sminktisztításra, viszont nyaraláshoz, fesztiválra, vagy egy átbulizott éjszaka után, amikor már arra vágyunk a legkevésbé, hogy nekiálljunk lemosni a sminkünket, ez a legjobb választás szerintem.




Az utolsó termék egy parfüm deo volt a C-THRU márkától. Az illata alapvetően nem rossz, sőt egészen kellemes, de én inkább csak a 20 év alatti korosztályon tudom elképzelni. Afelett ez már nem elég karakteres, számomra legalább is nem az.

Összességében véve a Nivea micellás kendőnek, a Dove samponnak, a Caosept kézfertőtlenítőnek, az Essence körömreszelőnek és ennek az édes kis neszesszernek nagyon örülök. Különösen azért, mert az első két márkától már nagyon régen nem próbáltam semmit, úgyhogy jó volt őket most újra felfedezni magamnak.


Nektek, hogy tetszett ez a kiadás? Próbáltátok esetleg valamelyik terméket? 


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése