BIOLA - BIO MANDULÁS PEELING & MASZK

Talán nem árulok el nagy újdonságot, ha azt mondom, hogy az arcmaszkok és pakolások a gyengéim, ha kozmetikumokról van szó. A krémek és a különböző arctisztítók mellett időnként szeretem "kényeztetni" a bőröm egy kis extra ápolóval is, és ahogy észrevettem ez a bőrömön is meglátszik. Mindig tartok otthon legalább 2-3 pakolást, amik különböző problémára nyújtanak megoldást, így mindig van mihez nyúlni.

Korábban mindenféle mattító, pórusösszehúzó, pattanástalanító maszkkal próbáltam kordában tartani a kombinált zsíros bőrömet, míg 2 évvel ezelőtt áttértem a gazdagabb, táplálóbb, hidratáló összetevőket tartalmazó kencékre. Ezek között volt többféle állagú: krémes, zselés, lehúzható és fátyolmaszk is, peeling maszkkal viszont eddig még nem találkoztam. Éppen ezért örültem nagyon, amikor lehetőségem adódott kipróbálni a Biola - Bio mandulás peeling & maszk készítményét, amit már lassan 3 hónapja használok. Mostanra sikerült teljesen megismernem, és úgy gondoltam, hogy veletek is megosztom az élményeimet, már csak azért is, mert én nagyon megszerettem ezt a kis kencét.




Egyetlen kivetnivalót tudok említeni a termékkel kapcsolatban - szerintem ezt tudjuk is le már most az elején, hogy aztán kellemesebb vizekre evezhessünk - ez pedig nem más, mint a csomagolás. Akárki akármit mond, ez a tégelyes megoldás szerintem nem a leghigiénikusabb, mert akárhogy megmosod használat előtt a kezed, a tégely állandó bontogatásával könnyedén belekerülhet bármiféle baci a "krémbe". Az pedig senkinek sem jó. Tudom, hogy több márka is hasonló csavaros tetejű tégelyben kínálja az arcmaszját, viszont egy hagyományos tubusos megoldás szerintem sokkal praktikusabb lenne.

Ezt az egy apróságot leszámítva viszont maximálisan meggyőzött a maszk, mind a használatot, mind az eredményt tekintve.

Az illata nagyon finom, friss citrusos. Az igazat megvallva én nem sok mandulát érzek benne, de ez egy cseppet sem bánt és nem is von le a termék értékéből.

A termékleírás szerint egyébként vitalizáló hatású petrezselymet, bőrtápláló uborkát, hámregeneráló és nyugtató hatású orvosi zsálya kivonatot, valamint gyulladáscsökkentő anyagokat és citromfüvet is tartalmaz, szóval eléggé komplex kis cuccról van szó.

Az állaga könnyed, zselészerű. Ahogyan a lenti képen is látjátok, egy zöld színű alapban vannak kisebb-nagyobb mandulahéj darabkák, amik az enyhe radírozásért felelnek. Tényleg nagyon enyhe a radírozó hatása, közben szinte észre sem venni, úgyhogy én emiatt is nagyon megszerettem. Úgy szoktam használni, hogy felvitel előtt enyhén benedvesítem az arcom, majd egy fél diónyi mennyiséget felviszek belőle, és kb. 3 percig körkörös mozdulatokkal masszírozom vele a bőröm. Ilyenkor egy krémszerű állagot vesz fel a termék, hasonlóan mint egy lemosó. Amikor megunom a masszírozgatást, még egy 15-20 percig fennhagyom, majd utána sima langyos vízzel lemosom.

Sajnos ha közel kerül a szemünkhöz, akkor csíphet, éppen ezért használat közben arra kell ügyelni, hogy kerüljük a szem környékét és lehetőleg ne legyen túl vizes az arcunk, mert akkor könnyen "megfolyik" rajta a termék, és így óhatatlanul is a szemünk közelébe fog kerülni.




Az eredmény egyszerűen zseniális: pihe-puha, táplált bőr, ami a nyári időszakban még hidratálót sem feltétlenül kívánna. Ilyenkor viszont azért érdemes krémezni utána. Ahogy a legtöbb kozmetikumtól, úgy ettől sem szabad egy használat után csodát várni, egy jól kiépített arcápolási rutinba illesztve, és heti rendszerességgel alkalmazva viszont nagyon széppé teszi a bőrképet. Amióta megvan, én minden héten legalább egyszer használom, mert tényleg sokkal egységesebb és frissebb lesz tőle az arcbőröm. És szerencsére az ára sem vészes, az 50 ml-es kiszerelés webshoptól függően nagyjából 2.500 Ft-ba kerül. Én most értem a tégely feléhez, úgyhogy szerintem egy ekkora adag minimum fél évre elenegdő

Egy szó mint száz, engem maximálisan meggyőzött ez a termék, úgyhogy biztosan szét fogok még nézni a Biola arcápolási szekciójában, főleg azért mert a Krémmániás vélemények között azt olvastam, hogy létezik egy narancsvirág-borostyán peeling is, ami még ennél is tutibb, és azt kifejezetten száraz bőrre fejlesztették ki.

Ha vásárlás előtt szeretnétek élőben is megnézegetni a termékeket, akkor itt megtaláljátok azokat az üzleteket, ahol forgalmaznak Biola kozmetikumokat.


Próbáltatok már Biola terméket? Milyenek a tapasztalataitok? 
Mi a véleményetek a natúr kozmetikumokról?


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése